رزتمپ

آربلوا: مورینیو برای من مثل یک پدر بود

آربلوا: مورینیو برای من مثل یک پدر بود
اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان
اطلاعات سايت

آمار مطالب
کل مطالب : 311
کل نظرات : 16

بازديد امروز : 111 نفر
بارديد ديروز : 1,081 نفر
بازديد هفته : 111 نفر
بازديد ماه : 22,363 نفر
بازديد سال : 118,678 نفر
بازديد کلي : 5,106,730 نفر

افراد آنلاين : 3
لينک های دیگر
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
Web Analytics Clicky
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

 

به گزارش "ورزش سه"، آربلوا از فصل گذشته و با آمدن دنی کارواخال، جایگاه ثابت خود در رئال را از دست داده با این وجود، هنوز حاضر نشده رئال را به مقصد باشگاهی دیگر ترک کند. آربلوا شب گذشته با حضور در برنامه "El Primer Toque" رادیو "اوندا سرو"، به سوالات متعددی پاسخ گفت:

رئال مادرید


سطح رقابت در فوتبال اسپانیا بسیار بالاست. این فصل برای ما بسیار مهم است چراکه برای رئال، سه فصل متوالی قهرمان نشدن در لالیگا بسیار زیاد است.صدرنشینی با یک بازی کمتر، نشان می دهد که ما در مسیر درستی قرار داریم.

ماندن در رئال

برخی مواقع، لحظات بد و تلخی هم در رئال داشته ام اما همیشه به این مساله فکر کرده ام که در بزرگترین و مهمترین باشگاه فوتبال دنیا حضور دارم. بازیکن رئال بودن بسیار مشکل است و برخی حاضرند هر کاری کنند تا پیراهن این تیم را به تن کنند. برای من پوشیدن پیراهن رئال یک افتخار است.

شکست 5-0 از بارسا در سال 2010

برای ما خوردن 5 گل از بارسلونا بسیار دردناک و سخت بود. پس از دیدن عکس پیکه که 5 را به ما نشان می داد، نمی توانستیم کار زیادی انجام دهیم. با شکست دادن آنها در فینال کوپا دل ری، توانستیم تا حدی تسویه حساب کنیم. آن شکست انگیزه ای شد برای ما تا بهتر شویم و اجازه ندهیم آن اتفاق تلخ، بار دیگر رخ دهد.

ارتباط با کاسیاس

بین من و ایکر، هیچ مشکلی وجود ندارد. اختلاف بین ما چیزی در حد صفر است.یافتن دوست در فضای واقعی، خیلی دشوارتر از دوست پیداکردن در دنیای مجازی مثل فیسبوک است. خوشحالم از اینکه سالها کنار هم بازی کرده و جام های زیادی را نیز بدست آورده ایم.

مورینیو

مورینیو در سال آخر حضورش در رئال، کمی دچار مشکل و محدودیت شده بود. برای او و خانواده اش ترک مادرید تصمیم درستی بود و اکنون در چلسی، روزهای خوبی را تجربه می کند. با مورینیو و هیچکدام از مربیانم مشکلی نداشتم و ندارم. با مورینیو هنوز در ارتباطم و باهم هر از چند گاهی صحبت می کنیم. او زمانیکه در رئال بود، برای من حکم یک دوست و حتی یک پدر را داشت و بسیار به هم نزدیک بودیم.

اتلتیکو

بارسا رقیب اول ما برای قهرمانی در هر رقابتی است. اتلتیکو هم در این سال ها به خوبی نشان داده که یک تیم مدعی به حساب می آید.برخی می گویند که اتلتیکو بخاطر چند برد اخیر در دربی، بر ما مسلط شده اما این درست نیست. آنها 14 سال نمی توانستند که مقابل ما پیروز شوند و همین چند ماه پیش در فینال لیگ قهرمانان مقابل ما شکست خوردند. هنوز برای مطرح کردن این ادعا خیلی زود است.

سیمئونه

سیمئونه خیلی خوش شانس است که حمایت برخی رسانه ها را با خود دارد و می تواند عقایدش را به شکل گسترده ای مطرح کند. شیوه فوتبال او به درد اتلتیکو می خورد و در این تیم جواب داده است.
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 1607
[ سه شنبه 30 دی 1393 ] [ 10:00 ] [ رضا ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ

سایت «سیما اسپرت» یک تارنمای آزاد است که به جمع آوری اخبار و اطلاعات و حواشی ورزشی می پردازد. کلیه علاقمندان می توانند جهت همکاری در این سایت همکاری کنند.
جست و جو